introducere
4 motive
scop & obiective
cuvintele cheie
scrierea anuntului
pagina de destinatie
monitorizare si evaluare
la final
 

4 motive pentru o campanie de promovare in Google Adwords

#1 Un public bine tintit
Majoritatea utilizatorilor care cauta produse sau servicii pe Internet utilizeaza Google. Cei care intra in site-ul tau printr-o astfel de cautare sunt deja potentiali clienti, pentru ca sunt interesati de tipul de produs sau serviciu pe care il oferi. Ramane doar sa ii convingi sa cumpere de la tine.

#2 Rezultate rapide
O campanie in Google se demareaza rapid si rezultatele se vad instantaneu. Teoretic, in 10 minute poti avea deja primii vizitatori in site.

#3 Platesti doar ce primesti
Se plateste pe clic si nu pe afisare. Nu conteaza de cate ori este afisata reclama ta ci doar numarul de vizitatori care au dat clic si au intrat in site. Desigur, este important ca reclamele tale sa obtina o rata de click-through cat mai buna.

Terminologie:
"Click-through rate" (CTR) arata procentul de vizitatori care au dat clic pe reclama in raport cu numarul de afisari. Atentie! Cu cat rata de click-through e mai mare, cu atat costul pe clic platit la Google e mai mic!

#4 Costuri convenabile
Poti fixa un buget maxim pe zi si un pret maxim pentru fiecare cuvant cheie pentru care doresti sa licitezi. Cu cat anunturile pe care le afisezi se vor dovedi mai relevante, cu atat costurile campaniei vor fi mai mici.

Citeste in continuare:
despre scop & obiective...

estudio.ro